Romica Prihor

O clona perfecta pentru Windows este MakuluLinux.


Salutare, astazi vrau sa va vorbesc despre o alta distributie Linux bazata pe Debian care se numeste Makulu Linux (LinDoz). Am pus acest titlul articolului pentru ca mai sunt persoane care ar vrea sa incerce Linux dar nu se pot acomoda cu o alta interfata grafica decat cea din vindows, iar distributia de astazi eu cred ca o sa-i satisfaca pe deplin.

Makulu Linux este o distrinutie foarte confortabila si rapida, o compilare unică de Linux și Windows elementele de proiectare încorporate în meniuri, bara de activități, teme meneger de fisiere ca in windows.
Distributia functioneaza foarte bine si pe PC-uri
mai vechi.


Pentru cine vrea, eu zic sa nu aiba retineri si sa-l incerce ruland-ul pentru inceput de pe live stick, parola pentru intrare in sistemul de operare, pentru ca o sa va ceara asta in modul live, deci parola este ( makulu) asa cum se numeste si distributia. Va asigur ca o sa va placa, eu mai vorbint pe acest blog si de alte distributii Linux, dar asta de astazi eu zic ca o sa fie cea mai "clonata" si pe placul utilizatorilor de windows care vor sa treaca pe linux sau sa-l incerce pe curat ori dual boot.

Eu va recomand cel putin pentru inceput dupa ce l-ati testat in modul live, sa-l instalati in dual boot cu windows.
Pentru instalare in dual boot pasii sunt aceiasi cam ca la majoritatea distributiilor linux, exact ca in articolul de aici.

Pentru cine nu stie sa faca un stick bootabil cu un sistem de operare am un articol si pe aceasta tema aici.

Poate va plictisesc cu prea multe vorbe si credeti ca poate mai si aberez spunand numai lucruri frumoase despre aceasta distributie Makulu, asa ca va invit sa-l incercati singuri si sa-mi spuneti daca va placut, sau daca aveti nevoie de ajutor va stau la dispozitie in rubrica de comentarii.

Un screenshot cu consumul real fara sa fie deschis nimic in fundal, iar in windows in aceiasi situatie era un consum in jur de 18% fata de cei 8% in Makulu.





Am pus si un video demo cu Makulu Linux de pe laptopul meu personal sa vedeti cum arata real.
Iar sub clip link-ul de descarcare.





Link de descarcare Makulu Linux

Acest articol l-am scris chiar de pe aceasta distributie Linux



Niciun comentariu: