Romica Prihor

Ghid activare VoLTE și VoWiFi pe Oneplus 7/7 Pro.

Activare VoLTE și VoWiFi pe Oneplus 7/7 Pro.


Pentru ca am vazut multi utilizatori ce si-au achizitionat Oneplus 7/7 pro si sunt deranjati ca nu au obtiunea din setari pentru a activa functiile VoLTE si VoWiFi pentru o calitate mai buna a apelurilor telefonice, am zis sa fac acest mic articol/tutorial de activare a acestor functii pe aceste 2 modele enumerate mai sus.





ATENTIE.
 Inainte sa puneti in practica acest tutorial, sunati la servicul de relatii cu clientii la reteaua in care activati si rugati-l pe operator sa va activeze serviciul VoLTE pentru numarul de pe care ati sunat.

Pentru a pune in practica acest tutorial nu aveti nevoie nici de cablu de date nici de PC/Laptop, doar telefonul fara root, fara custom recovery sau alte interventii software. Totul se face pe telefonul stock asa cum a venit din cutie/fabrica.
Pentru inceput descarcati fisierul de la sfarsitul acestui articol, apoi il instalati dupa care intrati in dealer-ul telefonului si tastati *#800# dupa care urmati pasii din micul tutorial video de mai jos. Totusi la bifarea casutei VoWIFI apasati buronul reboot pentru a se restarta telefonul si a se aplica setarile. Eu nu am facut asta pentru ca s-ar fi oprit inregistrarea video.

         



Fisier de descarcat si instalat inainte de acesarea meniului *#800#

       https://mega.nz/#!3jAWQQiJ!zrNRSIji_x-lYmtJSsFBD-T-CIQW1iep7uP4HpqosKs




2 comentarii:

Unknown spunea...

Salutare, alte variante crezi că ar mai fi că mie asta nu-mi funcționează..?

Doza de IT si Tehnologie. spunea...

Nu se poate sa nu mearga, pentru ca a fost testat pe ambele modele (oneplus 7 si 7 pro) Ai urmat toti acei pasi din articol ? Ai instalat inainte acel apk? ai sunat la furnizorul tau sa-ti activeze serviciul VoLTE.? Urmeaza dupa cum am spus toti pasii si totul o sa mearga. Eu testez ce a ce spun aici inainte sa scriu un articol/tutorial.