Romica Prihor

Facebook-ul cu un consum de resurse si energie mult mai mic.

Swift for Facebook .

Pentru ca tot mai mult in ultimul timp foarte multi se plang de aplicatia oficiala de Facebook ca le incetinesc telefoanele le consuma bateria vazand cu ochii si ocupa si un spatiu destul de mare (adica facebook in jur de 500 Mb si messenger-ul in jur de 300 Mb), astazi vin cu o noua alternativa la aplicatia oficiala Facebook.

Aplicatia se numeste Swift for Facebook care este aproape identica cu cea care am vorbit aici. asa ca nu o sa vorbesc prea mult despre ea pentru ca daca o sa cititi articolul cu aplicatia similara o sa vedeti ca sunt cam la fel. Este o aplicatie la fel de mica 6 Mb iar dupa instalare ocupa in jur de 20 Mb si are cam toate functiile.


Notificari in timp real, messenger incorporat, apelare video s.a.m.d.


Am ales sa va prezint si aceasta aplicati pentru ca Swift for Facebook spre deosebire de Lite Facebook nu are acea bara cu reclame in partea de jos a ecranului, cei drept cam enervanta. Este o aplicatie foarte rapida cu ceva setari care sa o faceti cum vreti voi, se incarca foarte rapid chiar si pe date mobile folosind doar 3G-ul, si nu in ultimul rand este free.

Nu am sa mai zabovesc prea mult ca sa nu va plictisesc, avand un articul similar cu Lite Facebook, si am sa va las link-ul spre descarcare sa va convingeti singuri, pentru ca eu zic ca o sa va placa si o sa fiti multumiti in mare parte daca nu chiar total.


 Link descarcare: 





Niciun comentariu: